نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین در انتظار معجزه برای علی اسعدی خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

شیمیدر به بهمن رسید| جنگ آبادان و اکسون برای سومی لیگ برتر بسکتبال زنان

  • کد خبر: ۱۰۰۸۸۰
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
شیمیدر به بهمن رسید| جنگ آبادان و اکسون برای سومی لیگ برتر بسکتبال زنان
تیم بسکتبال بانوان شیمیدرقم با پیروزی مقابل پالایش نفت آبادان و برتری مجموع ۳ بر صفر مقابل این تیم، به فینال سوپرلیگ بسکتبال بانوان راه یافت و حریف گروه بهمن شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار سوم از سری نیمه‌پایانی لیگ برتر بسکتبال زنان، بین تیم‌های شیمیدرقم و پالایش نفت آبادان، در سالن مهرام شهرقدس برگزار شد و با پیروزی ۷۷ - ۵۱ شیمیدری ها به پایان رسید.

آغازگران شیمیدرقم: آناهیس خداوردیان، کویی نان، شادی عبدالوند، کیمیا تهرانی و تینا ادنا عیسائیان
سرمربی: شایسته متشرعی

آغازگران پالایش نفت آبادان: مژگان خدادادی، ساغر آجیلی، الناز سیاهی، ناهیده اسدی و انیس مرادی
سرمربی: مدینه آلبوعلی

کوارتر نخست
کویی نان، ثانیه ۲۹ از دقیقه نخست بازی سبد اول را دشت می‌کند. انیس مرادی با لی‌آپ پاسخش را می‌دهد تا از ابتدا نشان دهد برای این مبارزه آماده است، ولی شیمیدرقم با شادی عبدالوند، کیمیا وآیدا گلمحدی ران ۱۱ امتیازی می‌گیرد تا قدرتش را از ابتدا به رخ آبادانی‌ها بکشد. خود مرادی پس از چند حمله ناکام پالایش نفت سبد دیگری می‌گیرد. یکی از تیر‌های آناهیس، پشت خط پرتاب آزاد خطا می‌رود و عبدالوند از شانس مجدد طرفی نمی‌بندد تا ساغر آجیلی نخستین ۳ امتیازی دیدار را به نام خود و پالایش نفت ثبت کند. این پرتاب را تینا عیسائیان پاسخ می‌دهد تا وقت نخست ۱۷ - ۷ به سود قمی‌ها تمام شود.

کوارتر دوم
فائزه شهریاری ابتدای کوارتر دوم ۳ امتیازی بی‌نقصی می‌زند تا شیمیدرقم به ۲۰ برسد. دست مژگان خدادادی با دو پرتاب آزاد به سبد شیمیدر می‌رسد. ۴ امتیاز پیاپی کویی نان برای شیمیدر و لی‌آپ خدادادی سرانجام امتیازات نفت را دورقمی می‌کند. انیس مرادی هم اختلاف را کمتر می‌کند. کسری از پنج دقیقه به پایان نیمه نخست، شیمیدر ۲۴ - ۱۳ پیش است که این بار انیس مرادی از پشت خط پرتاب آزاد اختلاف را تک رقمی می‌کند. مژگان خدادادی می‌جنگد و توپ را پس می‌گیرد، اما ضرب دستش زیاد است و توپ به محدثه قسمی نمی‌رسد. کار خوب دفاع نفت آبادان و فست‌برک تند و تیز ناهیده اسدی اختلاف را به ۷ کاهش می‌یابد. کیمیا تهرانی و آیدا گلمحمدی پس از وقت استراحت متشرعی دوباره اختلاف را دورقمی می‌کنند. آجیلی جای قسمی را می‌گیرد. شیمیدر در دفاع مستحکم توپ را پس می‌گیرد و پاس بلند آن‌ها را قبل از شادی عبدالوند، ناهیده اسدی قطع می‌کند، اما کیمیا سبد دیگری می‌گیرد. خود اسدی آن‌طرف جبران می‌کند. تینا عیسائیان حساب کار را ۳۲ - ۱۹ می‌کند تا این بار آلبوعلی وقت استراحت بگیرد. در بازگشت همکاری مرادی و آجیلی بی‌ثمر است تا عبدالوند آنطرف تیرش از پشت قوس سه امتیازی خطا نرود و تینا عیسائیان هم در فست‌برک حساب کار را ۳۷ - ۱۹ کند. شیمیدر قم برنده به رختکن رفت.

کوارتر سوم
دست خدادادی گرم شده و دو پرتاب آزاد موفق دیگر دارد. ۳ امتیازی ساغر، آغازی رویایی در نیمه دوم برای نفت رقم می‌زند. کویی نان اختلاف را بیشتر می‌کند و پس از سبد الناز سیاهی، به اتفاق فائزه شهریاری و شادی عبدالوند ۸ امتیاز دیگر به حساب شمیدر ریخته می‌شود. دو پرتاب آزاد موفق سیاهی و پس از لی‌آپ شادی عبدالوند، خدادادی نفت را به ۳۰ می‌رساند. یکی از دو پرتاب شادی این‌طرف موفق است تا نتیجه روند شود. ۵۰ - ۳۰ به سود شیمیدر. مژده نظری و تینا عیسائیان، امتیازآوران بعدی دو تیمند. عبداولند بازهم زیر سبد موفق است و آیدا گلمحمدی حساب کار را ۵۶ - ۳۲ می‌کند تا در پایان کوارتر سوم، تقریبا کار تمام شده باشد.

کوارتر چهارم
آخرین امید «دسته دختران». شاید چیزی شبیه معجزه! اما دو پرتاب ۳ امتیازی پیاپی کیمیا، کورسوی پالایش نفت را کمرنگ‌تر می‌کند. انیس مرادی دو پرتاب آزاد موفق دارد. آنطرف فائزه شهریاری پس از یک پرتاب موفق گلمحمدی، شیمیدرقم را به ۶۵ می‌رساند. در زمین حمله، ناهیده اسدی زمین می‌خورد، برمی‌خیزد، اما باز هم در کنترل توپ ناموفق است، اما آناهیس هم با تراولینگ توپ را از دست می‌دهد تا ترنم شاهین‌زاده برای نفت اندوان بگیرد. وانه خچومیان درنقش کارگردان شیمیدر توپ را به چرخش درمی‌آورد، اما توپ لو می‌رود زیر سبد، نفت از فست برک طرفی نمی‌بندد. وانه زیر سبد شیمیدر، مژگان خدادادی را متوقف می‌کند. خدادادی پشت خط پرتاب آزاد بدون اشتباه است، اما پرتاب مهسا تقی‌زاده، ۳ امتیاز دیگر به حساب شیمیدر واریز می‌کند. نفت از ۴۰ عبور می‌کند. مهلا طاهری با تک امتیازش از دو پرتاب آزاد، کهکشانی‌ها را به ۶۹ می‌رساند. آنطرف بازهم خدادادی دو پرتاب آزاد موفق دارد. آیدا گلمحمدی، اما یکی از دو پرتابش را گل می‌کند تا قمی‌ها به ۷۰ برسند و در فست برک وانه خچومیان اختلاف را بیشتر می‌کند و در ضدحمله تقی‌زاده از پشت قوس ۳ امتیازی، سبد نفت را فرو می‌ریزد.
بازهم نفت ترن‌اوور می‌دهد، تا مهلا طاهری سبد بگیرد و مدینه آلبوعلی را مجبور به گرفتن وقت استراحت کند. در بازگشت ساغر آجیلی در ضدحمله سبد می‌گیرد برای نفت. توپ چندبار دست رشته می‌شود و خطای سفت و سخت شیمیدری‌ها ناهیده اسدی را زیر سبد شیمیدر سرنگون می‌کند. اسدی اختلاف را به ۳۰ کاهش می‌دهد. نیناره زاکانی هوس می‌کند ۳ بزند، اما بی‌فاید است تا اسدی ۲ امتیاز دیگر برای آبادانی‌ها بگیرد. در بازگشت از وقت استراحت، نفت به ۵۱ می‌رسد. ۷۷ - ۵۱ به سود شیمیدرقم و پایان بازی و صعود شیمیدرقم به فینال با پیروزی مجموع ۳ بر صفر.
به این ترتیب شیمیدرقم در سری فینال حریف گروه بهمن شد و پالایش نفت آبادان هم باید برای کسب مقام سوم سوپرلیگ بانوان در دیدار رده‌بندی به مصاف اکسون تهران برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->